Support och service

Nordic Battery ger dig som kund teknisk support, oavsett om det gäller att tekniska problem på telefon eller vid besök.

Vi kan erbjuda lösningar med batterier och laddare som kommer tillgodose dina behov och önskningar.

Vi kan även erbjuda test av batterier inklusive dokumentation.

Service av laddare och elektronik, service hemma hos brukare samt förebyggande underhåll och serviceavtal är också en del av vårt erbjudande.

 

Service, information och tekniska frågor 

Vi har en egen verkstad i Stockholm där vi erbjuder snabb och effektiv service.

Då vi har lång erfarenhet inom hjälpmedel kan vi erbjuda bra service och support angående tekniska frågor. 

 

Katalog med våra produkter:

ladda hem vår katalog (SV) (pdf) 

 

Trojan, användarguide:

ladda hem Trojan Users Guide (EN) (pdf) 

 

Flygintyg:

ladda hem flygintyg (för MK) (pdf)
ladda hem flygintyg (för CT) (pdf) 

 

Allmänna villkor:

Om inget annat avtalats tillämpar Nordic Battery AB Addtechs Allmänna Villkor.

Addtech Allmänna Villkor

 

General Terms and Conditions:

If nothing else is agreed, Nordic Battery applies Addtech's General Terms and Conditions.  

Addtech General Terms and Conditions

 

Bruksanvisningar, produktblad, säkerhetsdatablad mm. 

All produktinformation och säkerhetsdatablad, finns under varje produkt.

Supportkontakt

Stockholm

Fakturavägen 3
175 62 Järfälla
Sweden

Tel: +46 (0)8-760 42 93
info@remove-this.nordicbattery.remove-this.com